ErenArden Merhaba sevgili anneler🤍 Haşhimato troidiyim bugün muayenemde nodül görüldü 1.2 cm doktor doğumdan sonra biyopsi isteyeceğini söyledi. Nasıl bir süreç olacak acaba sizde de var mıydı yada bu konuda bilginiz var mıydı ☹️🤍