bebegimibeklerkeeeen merhabalar😍 şuan 27 haftalığız, kontrole özele gidiyorum, doğum ücreti 4500 tl ve biraz gereksiz buluyorum açıkçası.. Sizce özel hastene mi şehir hastanesi mi?
Zeyzeyp bebegimibeklerkeeeen yani söyle diyim belki hastaneden hastanede değişiyor olabilir bn Bursa’da yaşıyorum ilk Şevket Yılmaz devlet Hastanesine gittim yemin ediyorum gittiğime gitcegime pişman olmuştum bi kan alınması icin ve ultrasondan bakılması icn abartmıyorum 4 5 saat bekledik suriyelilerden bize sıra bile gelmiyordu ayrıca çok ilgisizlerlerdi ilk ve son oldu ondan sonra hep özele gittim çokta memnun kaldım en azından hijyen ilgi pozitiflik Güler yüz doğumumuda 3000 yapmıştım şimdi gene hamileyim gene özele gidicm şehir hastaneleri büyük olduğu icn belki ilgi vs iyi olabilir gitmediğim icn oraya o konuda yorum yapamıyorum
DamlaAli bebegimibeklerkeeeen 4500 şu anki şartlarda makul bir fiyat ama bütçenize uymuyorsa devletten devam edersiniz
Merveonay bebegimibeklerkeeeen ilk doğumum özeldeydi çok memnundum ama malum herşeyin fiyatı tavan yaptığı İçin şehir hastanesini bir deneyim dedim ilk kontrole gittim istediği tahlilleri bile yaptırmadan doğru özele gittim doğum paketi aldım gene Allah devlete düşürmesin çok sinir bozucular
Nehir-Poyraz N06 yaaa dün bi ppost açmışlar çok övdüler şehir hastanesini kötü müü ayy kafayı yicem hastane bulamıyorum özelde 6250 sadece doğum paket 11500 oda çok pahalı geliyor ööfff