Sindamek Merhaba gaziosmanpaşa duygu hastanesinde sezeryan doğum yapan varmı acaba? Doktorunuz kimdi?
Gulumsee İki doğumumu orda yaptım. Birinde Yeşim hanım diğerinde Saide hanım yaptı sezeryanımı. Allah kısmet ederse yine orda yapacağım doğumu, Saide hanımdan çok memnunum 😊
Gulumsee Bende şuan bütün kontrollerimi tahlillerimi devlette yapıyorum ama doğumu Saide hanım yapacak inşallah. Gidip konuştuk. Normal 4000 sezeryan 5000 benim 4. Sezeryan olacağı için 5000+650+450(tüpleri bağlatma)+150 PCR testi toplam 6250 ₺ istendi. Muayene de 185₺ Tgbpoyraz Sindamek
Gulumsee Sindamek Sezeryan olduğu içinmiş aslında hiç bir sıkıntım yada herhangi riskim yok 3. Sezeryan dan 8 sene geçmiş ama fark neden alınıyor bende anlamadım🤔