Yagiloto Ben gebelik düşündüğüm için kullanıyorum Ekimde ınofolıc combi kullandım ilk denememdi olmadı , sonra eczaneden folıc 1 aldım 1 ay kullandım doktora gittim vıfolıc verdi içerikleri aynıymış ama ben yinede doktor kontrolunde kullanmak istedim hatta benim aşırı derecede saç dökülmem vardı kendimi bildim bileli vıfolıc kullanamaya başladığımdan beri çok azaldı saç dökülmem
Ben kahvaltı sonrası hergün aynı saate bir tane alıyorum önerilende o zaten kutu üzerinde yazıyor