14+5 2 defadır ayda 1 çağırıyor. Ben de senin gibi korkuyorum ama eşim sakinleştirip beklememi söylüyor. 😁 en son 5 gün önce gittim, cinsiyeti yine belirleyemedi, 1 ay sonra gel dedi. Ben de bu esnada başka doktora gidip bi cinsiyetini öğrenmek istiyorum açıkçası 😁