Kızlar hastane çantası hazırlayacağım bebek için Zıbın,üst ve alt,şapka,eldiven,çorap,bez ve bi ince bide kalın battaniye koydum. Bunları hemşireye vericem ama şuanlık normal doğum görünüyor inşallah öyle olur. Kendim içinde pijama takımı hazırlayıp ebeye vermem gerekiyor mu yani doğumdan sonra pijamamızı giyip mi çıkıyoruz yoksa hastanenin giydirdiği o yeşil elbiseyle çıkıp kendi odamızda mı giyiniyoruz 🤨