Haticeey Selin12- Çok sağol kabızlık ve gaz sorunuyla değiştiriyoruz aptamil conformil aldık şimdi de doktor tavsiyesiyle lifli olduğu için kabızlığı önler dedi ama bi sorun var mamayı tam eritemiyorum bilgin var mı canım
ipekveatlas kabız olabilir belki çok sık değişirseniz ama sindirim sistemi problemi yoksa bişey olmaz
Haticeey ipekveatlas Sma kullandım kabız yaptı canım aptamile conformile geçtik doktor tavsiyesiyle ama onuda tam eritemiyorum var mı başına gelen nasıl karıyorsunuz acaba
Selin12- Haticeey canım suyu sicak yap o şekilde çalkala çeşmenin altında sallaya sallaya ilit o şekilde eriri mama biraz kol ağrıyor ama eriyor mama
yarenaygk34 Haticeey tam ılınmadan mamayı koyarsan canım sıcakken eriyor bir de ilk plastik kaşıkla karıştır sonra kapağı kapatıp çalkala bir de mama suya göre fazla olursa erimez tam ölçü koy mama kaşığını kenarda sıyır üstü düzlensin tepeleme koyma
Leselis Haticeey Ben kaşıkla karistiyorum mamayı hem gaz yapmadı şimdiye kadar hem de çok kolay karıştı köpüklenme de olmadi
Dbe24 Haticeey geçenlerde okumuştum bi yerde ebenin biri diyordu sanırım biberonu çalkalamayın diye o gaz baloncuğu yapıyormuş bebekte gaz oluyormuş kaşıkla karıştırın öyle kapatın ağzını diyordu aklınızda bulunsun