Denizmrt İyi günler bayanlar geçen gafta adetm gecikti kan verdm 116 çıktı kan da 4+3 günlük hamileym dün kan verdm 1543 yükselms normal mi acaba yarn karn doğuma gidicem keseyi görebilir miyim sizce cvplar için şimdiden teşekkürler 🙏
hayat_23 Denizmrt keseyi görürseniz içiniz rahat eder ama hersey normal suanlik sanırım.. kaç gun ara ile kan verdiniz? 2 gün ara ile daha anlaşılıyordu
Denizmrt hayat_23 inşallah yarn bakalım tekrar kadın doğum için gidicem inşallah keseyi bebeğimi görebilirim 🙏🤗
Aselinkooo Denizmrt göremeyebilir canım 5bin üzeri olunca karında görünüyor genelde. Erken tuttuysa belki görebilir yani sen göremesen de üzülme biraz daha yükselmesi gerekiyor çünkü. Alttan bakarsa görür ama keseyi falan.
Denizmrt Aselinkooo inşallah canm ya Allah’ın izniyle kalbinin atışını bı dinleyim kese de göreyn bebeğimi rahatlıcam sağlıcakla gelsinler inşallah 🥰🙏 ben aşırı 1 hafta da kafaya taktım stres oldum uykularım kaçtı inşallah hayırlısı ile görürüm 😌