dilansnmz Deletedmom73711 evet gördüm 5+1 de haftaya salı da kalp atışı için gideceğim sana ne zaman gün verdi?😘
Deletedmom73711 dilansnmz Bende 5 Şubatta gideceğim nasipse, 6+2 oluyor o zaman çağırdı. Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşAllah.❤️🙏🏻🤲🏻
Merveymen50 dilansnmz kese gözüktü dün ama bebek gözkmedi 2 hfta snra gel kalp atışına bakalım dedi sizde kalp atışını duydunuzmu
dilansnmz Merveymen50 hayır 2 Şubat gidicem pazartesi keseyi gördük vajinadan 10 gün sonra gel dedi bakalım inşallah