MelekAlyaM 37+2 yim sezeryan olucaktım cuma günü nişanım geldi doktor cagırdı gidiyorum korkuyorum bana dua edın
sedanur_bpr0 MelekAlyaM Allah yardımcın olsun inşallah vaktiyle sağ salim doğar bebeğin. İnşallah çok sağlıklı olur hemencik kucağına alırsın 🤲🏻 Korkma güzel düşün 🌹