Zeyzeyp minik4550 ilk gebeliğimde çok oluyordu çok normal hamilelikten dolayı daha çok yoğunlaşıyor doktorunuz danışırsanız fitil yazıyor doktorum bi fitil yazmıştı 5 günlük kullandm akıntım kesilmişti
Handekrkr minik4550 bende 16.haftadayım , akıntım benimde oluyor .Bazı günler yogun bazı günler hafif oluyor .Ama bu süreç olması gereken doğal bir süreçmiş .