Salı gecesi 2 de doğum yaptım, hastane odalar imkanları çok güzel, personelin tavrı doğumda biraz size bağlı ben açıklık muayenesinde ve suni icin fitil verilirken vs çok zorlandım o da biraz benden kaynaklandı onun dışında bebeğin ve sizin kontroller düzenli yapiliyor.sadece doğum sonrası emzirme hemşiresi yardımcı olmadı bilgilendirdi ihtiyacınız olursa gelebilirim dedi ama çagirdigimizda da gelmedi ilgilenmedi. Neyseki ben annemle bi sekilde emzirmeyi basardım. Suni ile doğum yapacaksaniz gitmeyin ama verdikleri fitil cok pahali oldugu icin duserse diye yataktan kalkmama izin vermediler o sancı yatakta çekilecek bişey degil asla. 12 saatte mahvoldum.