denizmanzarasi cnm bende iki defa aşılama yaptrdm boşu boşuna, tüp Bebek daha iyiymiş doğal yolla gebe kalamiosan bence direk tüp Bebek yaptr boşa aşılamaya para verme,ben 2 aşılama yaptrdm olmadı şükür şimdi tüp Bebekle hamileyim Rabbim isteyen hakeden herkese anne olmayı nasip etsin inşallah ☺️