Mutlukalp 31 haftalığım geçen ayda olmuştu arada yine gözlermde ağırlık gibi yuvaları ağrıyor şakaklarımdada oluyor bazen göz doktorunada gittim bi şey yok neden sizce yaşayan varmı😩
deletedmom6295 Mutlukalp özellikle başımı öne eğdiğimde bir doluluk ve baskı hissi oluştu iki gündür. cereyanda mı kaldım diye geçmesini bekledim ama bugün geçmeyince sordum. zaten sinüzitim var ara ara tekrarlıyor nüksetti yine sanırım