Sevvalkrtrk Merhaba kızlar özel Rami Hastanesi’ne giden var mı Nehir hanımı duydum çok iyi bir doktor diye. Giden varsa yardımcı olabilir mi ? Hastanenin Doğum ücretleri hakkında da fikri olan var mı acaba ?
Seymakayaci Sevvalkrtrk Merhaba ben gidiyorum çokta memnunum nehir hanımdan başta belki soğuk gibi gelebilir ama herşeyi güzelce açıklayıp anlatıyor. Normal ve sezeryan aynı fiyat 5500 dediler mesai dışı olursa ek olarak 1500 TL daha ödeme yapılıyor.