Mehmet yıldırıma gidiyorum. Daha önce sezer filize gidiyordum 28. Haftada Mehmet Yıldırım’a gectim. Doktorla uyusmak çok önemli. Ben şuan Mehmet hocadan memnunum samimi tavrı açıklamasi bir sıkıntı olduğunda biz buradayız arayabilirsin diye rahatlatmasi bana filiz hocadan sonra çok ilgili geldi açıkçası.