Nursmom ben Adem beye yaptırdım. Gölcük’te yabancı olduğum icin neden radyoloji doktoruna o parayı vereyim perinatolog bulayım dedim fakat Gölcük’te herkes Adem bey çok iyi dedi. Bende doktorumda o hastanede diye ona gittim, ilgiliydi yüzünü göstermedi mesela çok uğraştı dönmesi için. Hiçbir sorun yok dedi çok şükür bebeğim henüz doğmadı ama bir sorun yok gibi görünüyor gerçekten 🙏🏼