Galadriell Slim02- Benim bir dış gebeliğim oldu ve sürekli bıcak saplanır gibi ağrı vardı dış gebelik olan tarafta. Ondan sonra zaten kanamam oldu sürekli ve 6. haftamda belli oldu. Belki daha erkendir, sadece kesenin görünmemesi tek sebep değil.
Galadriell Slim02- ama benim o haftalarda değil daha erkenden daha çok tek taraflı şiddetli kasık ağrısı vardı, umarım sizinki dış gebelik değildir.
Sevimliii minikprensess yarin gidicem inşallah görürüm senin adına çok sevindim kalp atışını duydun mu betan kact senin canimm. Sağ salim kucağına al insallah