limonlukekim0 canım bez konusunda bana 2 tane verilmişti hastahaneden oda birini çıkarırken takmışlardı ikinciyide üstümü giydirirken taktılar ben ayağa kalktıktan sonra kendim aldığım depenti kullandım kıyafet konusuna gelince bazı hemşireler tulum kabul etmiyor 5li takım tercih edilmesini istiyor tulumu daha sonra giydirmeni tavsiye ederim