Aytug yine bişeyler belli en azından sezeryan olacağınız ben eşim hamile görsün hemde doğumumu görsün istiyorum Doğum izni 10 gün galiba imkansız olacak 😳🙄 hamile ilk aylarımda gördü anlamadı bile evet benimde diğer hamilelere göre karnım epey büyük bel ağrılarım , nefes darlıklarım