Sekerimmm 26 haftalık hamileyim arkadaşlar vajina bölgesinde cok kasinti yanma var bu krem kullanilirmi
Tettyy Sekerimmm Travazol yerine karbonatlı su yap bence bende de mantar var ve çok kaşıntım olur direk karbonatlı su yaparım birebirdir kaşıntıya rahatlatır
Naazli Sekerimmm canım bacağımda mantar var benimde. Travazol içinde kortizon varmış gebeler kullanamaz dedi doktor başka bi ilaç verdi bana
Mrvsmt2502 Sekerimmm ben 7 ayda 5 kere mantar oldum travazol dahil 3 4 çeşit krem verdiler fitil kullanmadan geçmiyor. Birde bol bol süreyim hemen geçirsin diye abartma çok sürünve aksine daha çok yakıypr gibi oluyor az az sür
ebrue66r Sekerimmm bende kaşıntı vardı doktorum yazdı kullandım üç günde geçti bence kullanın daha kötü olmadan