Ada_56lk bende hamileligimin 3 ayinda çok kez serum taktirdim hem üşütmekten hemde cogunda mide bulandisindan acile gittiginizde muayne olurken hamile oldugunuzu soyleyin zaten igne ilac yerine direk serum takviyesi yapiyorlar vitamin ve parol arkadaslarin yazdigi gibi kendinizi kotu hissediyosaniz dahada artmadan gidin kontrol olun bence gecmis olsun