kizannesiiii mirayveannesiii yanına ne koyulur bilmiyorum ama benimde kızımın ismi Miray olucak nasipse ilk kızımın Sare 🥰 sağlıcakla kucağınıza alın☺️
mirayveannesiii kizannesiiii Biz Adel koyucaktık ismimden de gördüğünüz üzere eltim hamileydi üç gün önce doğurdu Adel Afra koymuş ve tabi bize doğuma kadar Afra dedi benim Adel koyucağımı bile bile Adel koymuş kıskanç pislik o yüzden bizde Miray düşünüyoruz☺️