umuthepvar__12 benim hiç tutmadı canım ama klomen değil femara kullandım, femara klomenden daha etkili bir ilacmis.. catlatma ignesi vs oldum kaç kere ama nasip hiç olmadı.. en son ağustos ayında son ignemi olmuştum.. eylulde korona oldum ve derken 5 buçuk ay geçti tedaviyi biraktim baktım 5 buçuk ay sonra 5 haftalık hamileyim ❤ nasip canım eğer tedavi sebep olacaksa zamanı gelmişse oluyor olmazsada uzulme vakti gelince olur ❤