39.haftaya giricez bugün çatı muayenesi vardı hiç acımıyor kızlar korkmayın burada bazı postlarda yok şöyle acıdı böyle acıdı diye korkutuyorlar insanları. Kendinizi hiç sıkmayın ilişkiye girmekten daha kolay 3 sn de bitiyor zaten. Benim açıklığım çok fazla çıkmadı 1 cm dedi doktor. Ama rahmin yumuşamış bol squat çömelme yap dedi. Son zamanlarda ağrım vardı bugün de muayeneden sonra da biraz arttı. Ufak kan da gelebilir muayene sonrası önemseme dedi Nst ye girdim sancı çıkmadı max 25 falan çıktı. Bol hurma yemeye çalışıyorum var mı başka önerileriniz. Bebek henüz kanala girmedi başını da aşağı çevirmemiş