HilalllEfeee 12+3 de kahverengi leke olan var mı pazartesi dpktora gitmiştik hersey normaldi bugün leke gelmiş?
Seydaisik HilalllEfeee Bende 11+1 im canım az önce bende de oldu yarın doktor kontrolüm var soracağım bakalım. Endişelendim biraz 🙂
HilalllEfeee Demet06 teşekkür ederim canım icim rahatladı bi sorun yoktu pazartesi iyi demişti doktor bugün böyle olunca tedirgin oldum
HilalllEfeee Seydaisik progestan verdi doktor axile gittim bebekte kalp atısında bisey tok sükür dinlen yorulma dedi aksi gibi memlekette değilim kendi doktorjm da değil ama insan cok tedirgin oluyor devam ediyor mu sizin ne zaman oldu
Seydaisik HilalllEfeee Bilmiyorum ki canım daha da WC ye gitmedim. Ama ilk defa oldu genelde açık sarı akıntım oluyor ama kahverengi görünce şaşırdım soracağım yarın mutlaka doktora. Senin ki kötü olmuş biraz orda bi doktora görün istersen 🙂
HilalllEfeee Seydaisik Aynen burda acile gittim işte bebekte kalp atısında bi sıkıntı görmedi progestan verdi dinlen dedi sıkıntısz alırız inşallah yavrularımızıı🤲🏻🤲🏻 sende git bakalım ne diyecek bana da haber et🌺
Seydaisik HilalllEfeee Canım gittim doktora az bişeyden bir şey olmaz dedi artarsa veya kanama olursa o zaman ilaç yazarım dedi. Herşey güzel çok şükür 🤲🏻💕