Kızlar selamlar biz 4.5 yıllık evliyiz 3.5 yaşında bir oğlumuz var, çok şükür rabbim isteyen herkese versin ❤️
Biz iki aydır özellikle ovulasyon günlerinde korunmasız ilişki yapıyoruz. Ama iki aydır hamile kalmadım. Oğlumda hemen ilk aydan kalmıştım.
Gitsem doktora ne diyeceğim, iki aydır olmuyor desem benimle dalga geçer 😒 daha erken mi yoksa gidip hormonlarıma vs baktirmam gerekiyormu?