Kızlar üç gündür boğazım ve çenem ağrıyordu. Başta dişlerimi sıktığım için sandım çünkü diş etlerimde ağrıyordu. Meğer boğaz iltihabı olmuşum. Ama diş etlerim dahi kıpkırmızı oldu ve dudaklarımda da iltihaplı yaralar çıktı. Yutkunmada acı hissetmiyorum ama yayılmış ki diş etlerim ve dudaklarıma kadar gelmiş.
Aile hekimime gittim majezik gargara ve madekasol krem verdi sadece. Çok ağrı yapıyor geceleri. Be yapabilirim? Bu durumda antibiyotik kullanılıyor mu?