elnara21 Yardımcı olurmusunuz üşüyorum gripim ama önceden de üşüyordum hiç bişey yokken vitamin yetmezliği mi acaba??
gulsonmez27 elnara21 ben de hamilelik öncesi çok üşüyordum doktor kan ilacı ve vitamin başlatıığından beri resmen yanıyorum.Hastaneye gittiğinde kan testi iste hemogram özellikle
Sevgi6161 Gebeliğin ilk 3 ayında bende de çok oldu üşüme.Bütün değerlerimde normaldi.Sonraki aylarda geçti