Medine94 Aybukeninannesi01 evet canım uzunköprüden gidiyorum ekol e Berna hanıma gidiyoruz hatta benle beraber beş arkadaş var hepimiz ona gidiyoruz
echeveria Aybukeninannesi01 Yasmin1313 csmaknc Merhaba bebekleriniz sağlıkla gelsin doğumhane kısmına telefon almaya izin veriyorlar mı 🥰
csmaknc Aybukeninannesi01 çok memnunum geçenlerde kahverengi lekelenmem oldu aradım geleyim mi diye hemen gelin dedi normalde saati dolduğu halde biz gidene kadar bekledi ve çok ilgili içimi çok rahatlattı
csmaknc Aybukeninannesi01 geçen hafta gitmiştik acil olarak sonra gitmişken yaptı canım önümüzdeki hafta tekrar çağırdı hem sonucunu da alacağız gitmişken
Aybukeninannesi01 csmaknc anladım canım bende yaptırdım da sonuçunu arayıp söyleyeceklerdi unuttular bence
Aybukeninannesi01 Medine94 iyimiş benim eşim komando ama piyadelerle çalışıyor şunan 😂asker eğitiyorlar karakolda yanı ☹️