Sevgili anneler bebeginiz kanala ne zaman girdi ve siz bunu farkediyor musunuz? Bir değişim oldu mu ve açıklık oluştu mu? Yarin 39 oluyorum küçük bir ilcedeyiz devlet hastanesi alttan muayene etmiyor anca dogum belirtisi olunca acilmaya ve bebegin kanala girip girmedigine bakilacak. Sizdeki belirtileri merak ettim.