Elfu Midem bu sabah cok kötü bulandı ve safra suyu kustum ama yeşildi cok korkuyorum daha önce bir arkadasımın anlattığına göre bebeği içinde öldüğü zaman öyle kusmuştu sizce doktora gitmeli miyim ve daha bir kere kustum sabah
Esn Elfu bende hep safra kusuyodum hatta iki gün önce kustum miden boş olduğu için safra geliyor ben bi sorun yaşamadım telaşlanma bence
Mhrbndm Elfu yani çoğumuz safra kustuk ama yesil olani ilk defa duydum bi arastir internetten falan olmadi git bi doktora
Dugus1996 Benimde ilk baslarda aç oldugum zamalarda seninki gibi gelirdi. Bebegime bisey olmadi. 16+1 haftalık olduk bile. Aç olduğundan öyle olabilir yinede doktora gözük bence
NekwaSultan Elfu acliktandir canim arkadşin dedigi gibi Ama ikizde ablamda oyle kusuyordu belki ikizin olcak 😊
MerveDursun Hiç telaş etme canım bende hep böyle kustum hep midem boşken kustuğum için sabahları doktor hiç bişe olmaz dedi olmadıda çok şükür 29 haftalık olduk
Linakusum Elfu canım bende 3 aylik hamileyken yasamisdim enfeksiyon kapmışim ve midemi usutmustum mide de bos oldugu icin kusmusum biz hemen acile ardindan doktoruma gitmisdik ama cok sukur öyle birseyden hic bahsetmedi doktor