Betul_52 hakkında hayırlısı olsun inşallah tez zamanda sağlıklı bir gebelik diliyorum canım kanda pıhtılaşma testine de baktır. Bende kimyasal yasadım genetik, pıhtılaşma testinde vs sorun yoktu ama yine de coraspin kullanırdı suan ki gebeliğim de her ihtimale karsı, tutundu gebelik şükür