Elifim54 Kızlar iki aylık hamileyim bırden atesım çıktı basım bacaklarım kasıklarıma agrı girdi üşüme normal normalmi bıde su içme istegı oluyodu dün bugun atesım yok ama çok bacaklarım agrıyo sızce normalmi
Happymami Elifim54 evet canım bende de oluyor doktora söyledim normal dedi Bol bol su içmemi söylemişti🌸🌸