gulcanpoyraz önce doktorum olmam gerektiğini söyledi sonra aile sağlığından arandım ama covid aşısı olduğum için 28.haftamda ilk dozu olabildim ikinciye gerek yok dedi doktor doğumdan sonra olsanda olur dedi bende Hafif bir kol ağrısı oluştu sadece ama bebeğimin hareketlerini çok azalttı özellikle ilk 3 gün neredeyse hiç hissetmedim ama normalmiş yabancı bir şey vücuda girince bebek etkileniyormus simdi biraz daha iyiyiz.