Ya sanki bikaç ay öncesine kadar daha rahat randevu alınabiliyordu.şimdi talep oluşturarak çok zor randevu bulunuyor.ama şöyle de bişey var.randevusuz almıyoruz deselerde erkenden gidin kayıtta durumunuzu anlatın kaydınızı yapıyorlar muayene olabiliyorsunuz.böyle çok denk geldim.siz de deneyin