Ben 24 haftada serklaj oldum şuan 28 haftalik olduk. 10 gün kadar eve çıktık ameliyattan sonra 10 gün sonra kanamam oldu tekrar yatış yapıldı şuan 1 haftadir hastanedeyim endol fitil verdigi zaman 2 gün rahat kasılmam olmuyor kanamam azalmaya baslıyor ama sonra tekrar başlıyor doktora fitilin iyi geldigini 2 günde bir verseniz olmaz mı dedim bebege hem yararı hem zararı oldugunu söyledi. Sizlerde durum nasıl kullanan varmı aranızda 🤷