Mutluluk13 bende de 1 tane vardı geçen hafta doktor 3-4 tane olduğunu söyledi sıkıntı yok şuan dedi bebeğe de zarar vermez falan dedi başlarda benimde akıntım oldu kahve korkutmuştum kistten olabilir dedi. Korkma çok endişe edersen doktora git. Ben başında beri bide mantarla enfeksiyonla uğraşıyorum kaşınmaktan ölüyorum. Ama çözümü yok çekiyorum. Kistler kadar saçma şey görmedim . Her hamilelikte de olurmuş öyle dediler.