21glcn Bende erken doğum riskinden dolayı hastanede başldım 24 haftalıkken kasılmalarım cok fazlaydı hastada 2 saatte bir dil altından igne ile delinerek alıyordum eve cıktıgımda günde 8 tane ile devam edip 4 e düşürüp sonra 2 bırakmıstık tekrar kasılmalarım agrılarım başlayınca günde 8 tane ile yine devam ediyoruz ara verip tekrar başladıgımda bile ilk gün baş agrısı olmuştu hastanede de ilk basldıgımda baş agrısı olmustı ama sonra sorun kalmadı en azından agrım ve kasılmalarım cok sukur hemen gidiyor