Merhabalar 5 haftalık hamileyim beta değerim 3468 çıktı sizce normal mi?
ZozanErkan iki günde bir iki kat artarak devam ederse gayet güzel olur..
Artışına baktınız mi
Deletedmom455465 hayır bakmadım bir hafta önce 570 di
Neseeli bir daha ölçtürmeye gerek yoktur herhalde 😊