Rüyamda eşimin kardeşinin bebeği oluyor bende hamileyim rüyamdada mehmet ege koy diyorlar ona bende eşime diyorumki ege ismini ben koycaktım diyorum üzülüyorum görümcemin hamilelik durumu yok bu isimler bana mı söylendi koymak hayırlımı fikriniz nedir