bsraaktan Kızlar 13 haftalıkken doktoruma gittim baya baktı emin olamadı net bişey söyleyemiyorum ana çıkıntı görmedim şuanlık dedi 1 ay sonra çağırdı bende bugün başka bir doktora gideceğim 15. Haftam oldu sizce belli olmuşmudur cinsiyetiii
Mehtapca06 bsraaktan valla gösterirse bende 17 haftalığım hala ogrenemedim banada aynısını dedi gittim bu hafta covid gebe de bakıldı bağdaş kurmuş yine göremedi şimdilik kız gibi kabul ediyorum 😂