Süt lekesi sandım fakat pamukçukmuş, mikostatin kullanmaya başladık, karbonatla da siliyorum her şeyini kaynatıyorum ama belliki ağzı çok acıyor. Acıdığı için beslenmiyor, beslenmediği için ağlıyor. Kısır döngüdeyiz bildiğiniz başka tavsiye var mıdır?