Aleynaozkayaa Dün gece bebeğim sanki aşagı düşecek gibi kendini ittiriyodu canım öyle yanıyodu ki oturamıyodum bile neyse eşim telaşlandı çünkü kafası çok aşagıda oldugu belli oluyodu vajinamda şişlik vardı. Gittik doktora ultrasonda herşey normal dedi başı baya aşagıda dedi kilosu da 3.200 olmuş yavrumun❤️ Alttan muayenede açıklık çıkmadı ama nst de 70 lerde sancı çıktı. Eve gönderdiler sakın yürüyüş merdiven çıkma hatta evde ufak işleri bile yapma bol bol dinlen dedi doktor her an gelebilir. Belim ve kasıklarım hep agrıyor gerçekten bu son haftalar çok zormuş bayramı atlatabilsek bari son maksimum 23 günümüz kaldı😢
Damla6606 Aleynaozkayaa canım niye yasakladı herseyi bu haftada dogsa sıkıntı mı olurmuş bende hurma yiyorum arada yürüyüş yapıyorum dogsun artık istiyorum cnkü benimde bugün kasık agrılarım var
ayse29 Gexen gece bende sancilandim.ve gittim sancilarim 50 60 cikmis alttan muaeyenede aciklik henuz yok dedi.devam ederse gelin dedi.o gunki gibi olmadi sancim ama vajinamin ucunda bicak saplanir gibi olmaya basladi dunden beride.ve suan yerimden kalkamyorum bogazim sisti antibyotik iciyorm bebege zararsiz.hepsi ustuste geldi :( siz kac haftaliksiniz tam
Aleynaozkayaa ayse29 şu an bende aşırı kasık agrısı çekiyorum ama hiç açılmam yok acaba açılma olması için mi bişeyler yapsam hurma yemekten başka bişey yapmıyorum doktor da yat yattıgın yerde diyo e ben bu agrıyı mı çekicem😢
Niques Bnde 39 oldum ne ne sanci var nede acilma oylece bekliyorm.dogsada artk bebegmle vakit gecrsem dogum iznimden gidio hergun 😂
Aleynaozkayaa Niques ben bile daha 37 olmadan sabırsızlanıyorum ama agrılarım var işte😢 sizinki bayram şekeri olabilir🙈
Aleynaozkayaa Damla6606 bende anlamadım mecbur kalmadıkça kalkma dedi hatta kalkarken bile yavaş kalk dedi ama ben tam tersini mi yapsam 😂 doğsun artık agrılarım çok arttı
Damla6606 Aleynaozkayaa saçma geldi bana biraz ama 😁😁 ben herseyi yapıyom ama gelen giden yok bu haftada dogunca sıkıntı olmuyo diye bildim için açılma olsun diye herseyi yapıyom 😂
Aleynaozkayaa Damla6606 yani bana da saçma geldi çünkü 37 oluyoruz ve kilosu da 3200 normal bebek kıvamında oldugunu da kendisi söyledi heralde anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi kafasındalar ama gel bide bize sor oynak balina gibi içimde 😂😂
Damla6606 Aleynaozkayaa valla ya duramıyom ben iyce sıkıldım 😁 tuvalete giderken bi heycanla gidiyom acaba nişan falan gelmişmidir diye kafayı yiycem artık 40 haftayı görmek istemiyorum 😀