Eceedemir 39+2 haftalık hamileyim normal doğum bekliyorum ama öksürük ve hırıltı var boğazımda nefes alırken bile zorlanıyorum, doğumum olsa bile beni çok zorlucağını düşünüyorum nasıl geçiricem bunu
Derininannesi_ Eceedemir siyah turp u oy canım alttan ufak delik aç içine bal koy bardağa süzülsün o bal ordan onu bi kaşık iç hiç bseyin kalmıyo
Zeynep0806 Eceedemir aktardan kozalak şurubu alın sabah aç birde gece yatmadan bir yemek kaşığı için hemen kesiyor covid geçirdiğimde tek iyi gelen şeydi öksürüğüme
Betbetbet Eceedemir tereyağlı pekmez veya sızma zeytinyağlı pekmezi deneyebilirsiniz iyi geliyor. Ihlamur bal, ballı süt, sarımsaklı süt. Hemen geçer inşallah 🌼🙏🏻
Eceedemir Eceedemir Uygulamayi silmiştim şimdi yigenim için yükledim attığım postu gördüm anılarım depreşti şuan bu posttan iki gün sonra doğumum oldu kızım şuan 8 aylık olmak üzere 🥲🥲🥲🥲🥲
SerraveAnnesii Zencefilli ballı çay yapıp içebilirsin, ayva kabuklarıyla ayvayı kaynat iç faydası olmuştu bana
Eceedemir Derininannesi_ Turp um yok malesef 😭 elma kabukları kaynatip iyi geldiğini okudum hiç denemedim ama bilemiyorum