cgnduru yaa daha cok yeni gözün aydın☺️ Benim problemim şu 1 yıl olmayınca doktora gittik doktor ultrasonla baktığında yumurtamın olmadığını söyledi. Sonra rahim filmi çekildi tüpler tıkalıymış açıldı. 2 aydır hem klomen hem çatlatma iğnesi kullanıyorum. Klomen kullanmadığımda yumurta olmuyor. Oluşan yumurtada nedense döllenmiyor. Bu ay başka doktora gideceğim. Bakalım o ne diyecek🤷♀️