Kizlar 14.haftamdayim covid pozitif dahan once gecen senede gecirmistim suan 3 asiliyim ama butun su dimer test falan yaptirdim bi sorun cikmadi ama gene de onlem icin oskapar verdiler vuruluyorum asil sormak istedigim kanimda enfeksiyon yuksek cikti agimentin antibiyotik verdi dr cok fazla dr a danistim herkes enfeksiyon antibiyotikten daha zararli bebek icin dedi ben de kullanmaya basladim ama covidken antibiyotik kullanmanin sizce bi zarari olur mu gecirdikten sonra mi baslasaydim bilemedim ama drlar enfeksiyon orani artarsa bu sefer daha agir antibiyotik kullanirsin bi zarari yok ic dediler daha once deneyimleyen var mi simdiden tesekkur ederim