Emine1002 Kizlar merhaba doğum sonrasi hastanede yatış olmadan çıkan varmı aranızda nasıl bir yol izlediniz ?
Tontikannesi Emine1002 biz 1 gün bile kalmadık özelde gece 10 gibi doğdu ertesi gün 5 te çıkmıştık doktor sordu çıkış vereyimmi diye iyi olur dedim çıktık
Emine1002 Caglarass Anladim canım benimde ilk bebeğimde öyle olmuştu ama çıkmak istememistim o zman şimdi yatış istemiyorum imza ile çıkabilirsin dedi bı kaç Arkadaşim o yüzden sordum
Oznurkk Emine1002 en kesin sonuç doktorunuzdan veya hastaneden bilgi almayla olur. Bildiğim kadarıyla bütün riskleri göze alıyorum diye imza atıp çıkabilirsiniz.
Elfvli Emine1002 benim gittiğim hastane pandemiden dolayi 1 gün tutuyor . Tabi anne ve bebekte bir sorun yoksa.
Elfvli Emine1002 iki.gun önce kuzenimin eşi doğum yaptı sezeryan iki gün kaldı. Ağrısı varmış salmamislar 🤷♀️ değişiyor işte ama geneli 1 gün tutuyor.
Tazeanne0134 Emine1002 valla canım ben 15 ocak 2020 gece 2.20de doğum yaptım aynı gün akşama doğru dr çıkabilirsin ama kalmanı öneririm zaten aynı gün olduğu için ekstra ücrette olmaz dedi bende kalmayı tercih ettim yoksa doğumdan 12-15 saat sonra çıkabilirsin istersen demişti bana
Emine1002 Oznurkk devlette yapıcam doğumu o yüzden normal doğumu o an nöbette denk gelen ebeler yaptırıyor sorup net cevap alabilcegim biri yok yani o yüzden buraya sordum
Oznurkk Emine1002 ama hastanedeki işleyişi bilirler. Servistekilere sorarsanız. Bence bir sorun olmaz. Sizi zorla tutacak halleri yok