zeynepp1 Uzm-Nurse benimde ikinci gebeliğim 19 da aniden hissetm ve çok şükür o gün bugndür net🙏🏻 Siz hareketlerini hissediyormusunuz
Adileeselvi Uzm-Nurse Benimde ikinci gebeligim 17. Haftadan beri hissediyorum ama çok net değil bazen seyri gibi bazen dalganlanma gibi ama öyle çok net hissetmiyorum sürekli ayakta gezinin ve gele hiç hissetmiyorum belki ondanda olabilir cnm malum ilk bebeler iş güç
Ikinciyeanne Bebeğin eşi öndedir belki hareketleri o yüzden az hissedebilirsiniz 17 haftaligim bazen hissedebiliyorum hissetmeyimce korkuyorum küçük olmasına rağmen sizi anlıyorum o yuzden
Uzm-Nurse Ikinciyeanne evet 🥺 çok teşekkür ederim. Yani 2. Gebelik daha erken hissedilir derlerdi ama ben tam tersiyim 🥺
Tansuozp_07 21.haftadayim Dun doktora sordum illa hareket olarak degil agri olarak da hissettirebilirmis
hunilimom Uzm-Nurse benim ilk gebeliğim de 19 da hissettim sonra hissedemedim öyle meğer pozisyonu içe doğruymuş belki sizin de öyledir suan bende 2. Ye hamileyim biraz fazla kilom var erken hissedeceğimi düşünmüyorum 10 haftalık gerçi daha da
Ikinciyeanne @Uzm-Nurse sizin haftanız ilerde bilirsiniz 17.haftadayim göbek deliğini altında dokununca pit pit hissediyorum damar atımı olabilir mi ki yoksa bebek mi bi kaç gündür tekme atmıyor benimde