Busraaa127 Merhaba kızlar. 3 gündür net hissetmiyorum hareketlerini. Bu zaman da normal midir. Yaşayan hisseden oldu mu. İçim içimi yiyor. C.tesi randevum var o zmn sorcM doktoruma ama aranz da yaşayan varsa paylaşabilir mi ?
Buseali7 Busraaa127 benimde öyleydi harekette azalma az hissetme vardı 31 haftadayım şimdi tekrar normale döndü ama ben gün içinde hafifde olsa kıpırdama hissediyordum burda da bi çok kişi bu haftada bunu yaşamış diye okudum sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Kelebekk-0307 Busraaa127 bizde 29+5 iz aynı şeyi bende yaşıyorum aşırı hareketli bir bebisim vardi simdi hem durgun hem daha yavaş hareketleri ama normalmiş doktoruma sordum çünkü bebek büyüdüğü için alanı daralıyor eskisi kadar olmaması normal dedi günde en az 5 6 hareket varsa korkma bir de güçlenecek geliştikçe inşallah sağlıkla gelirler.
Nesrinimsi Busraaa127 içini karartma canım bende seninle aynı haftalardayım muhtemelen uyuyorlar ondan haraket hissedilmiyor. Bu 2.gebeliğim ilk bebeğim de karnımı dürtükler dururdum ama o daha tehlikeliymiş rahim kasılıyormuş. Birkaç hafta sonra yeniden haraketler artacak hemde daha sert şekilde. Benim de 2 gündür takip ediyorum baya azaldı ama ben yatar pozisyona gelince yeniden başlıyor kıpırdamaya 😊
bursayildiz Busraaa127 erken doğum süphesiyle 2 gün hastanede yattım. Taburcu olurken doktor “gün içerisinde bebeğin hareketlerini takip et. Yorgun ve aç olmadığın 1 saat içinde 5-6 hareket sayıyorsan korkulacak bir şey yok. 1 saatte hareketi 5-6 yı geçmezse gelirsin.” demişti.
Busraaa127 Buseali7 küçük küçük bende hissediyorum. Kıpır kıpır di normal de böyle olunca korkmamak elde değil. Teşekkür ederim. Hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza insAllah
Elifmevarhen Benimde o haftalarda cok duraganlasmıstı ama 1 -2 hafta gectikten sonra okadar kuvvetli vurmaya başladı ki bence senin bebişininde şu dönem kemikleri güçleniyor annesi ❤️ Benim kızım da da öyle olmustu içini ferah tut
Busraaa127 Kelebekk-0307 ay canim ya valla içimi rahatlattiniz. Benimki de çok hareketli olduğu için tedirgin oldum. Çok teşekkür ederim saol 🌸
Kelebekk-0307 Busraaa127 siz hep pozitif düşünün bebislerimiz artk daha hızlı büyüyor aslında normal cidden sadece biz evham yapıyoruz 🌸🙂
Busraaa127 Nesrinimsi benim bebis aşırı hareketliydi yani karnimdan çıkacak gibi hissederdim ☺️ işte bir anda değişince bende tedirgin oldum. Ama normal denilince az da olsa rahatladım. Çok sağolun ☺️
Busraaa127 bursayildiz c.tesi günü randevum var. Bakalım bı doktorum ne dicek. İnsAllah sağlıcakla alırız hepimiz 🌸